Η Εταιρία: Οι Αξίες, Ο Στόχος & Το Όραμα μας | Ροδούλα ΑΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΡΟΔΟΥΛΑ

H ιστορία της Ροδούλας ξεκινά…

Το 1999, ο Παναγιώτης και ο Ηλίας Καραχάλιος σε μια γειτονιά της Αθήνας δημιουργούν ένα μικρό εργαστήρι για να εφαρμόσουν την πολύτιμη κληρονομιά τους. Πολύ γρήγορα φάνηκε όμως ότι αυτό το εργαστήρι ήταν μικρό για να στεγάσει τα όνειρα, τις φιλοδοξίες αλλά και την αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα Ροδούλα.

 

Η Ροδούλα μεγαλώνει και επεκτείνεται…

Σήμερα με 3 υπερσύγχρονες παραγωγικές εγκαταστάσεις, με 2 υποκαταστήματα- κέντρα διανομή σε Θεσσαλονίκη και Κρήτη και μια ξεχωριστή μονάδα συσκευασίας και αποθήκευσης για τα προϊόντα retail που αγγίζουν τα 18.000τμ και με ιδιόκτητο στόλο 25 φορτηγών καταψύξεων.

Η ΡΟΔΟΥΛΑ, σήμερα, συνεχίζει να είναι μία από τις κορυφαίες εταιρίες κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης και γλυκισμάτων στην Ελλάδα αλλά και στον κόσμο.

Ηγέτης στο χώρο του food service, με παρουσία στο supermarket στην Ελλάδα και το Εξωτερικό συνεχίζει να προσφέρει με συνέπεια ένα μέλλον γεμάτο ποιοτικές γεύσεις και καινοτόμα προϊόντα. Η διασφάλιση ποιότητας και σταθερότητας των προϊόντων είναι κύριο μέλημα της, εφαρμόζόντας κατά την παραγωγή της πιστοποιημένα συστήματα διαχείρισης (ISO, BRC, IFS, FDA).

Η Ροδούλα ολοκλήρωσε με επιτυχία έναν από τους πιο διαδεδομένους ελέγχους κοινωνικής συμμόρφωσης στον κόσμο, το SΜΕΤΑ 2-pillar audit report από τους ανεξάρτητους και εγκεκριμένους από τον APSCA (Association of Professional Social Compliance Auditors) επιθεωρητές της EUROCERT.

Η παγκόσμιά τάση εδώ και αρκετά χρόνια προς τη Μεσογειακή διατροφή και το shift των αγορών σε πολλαπλά κανάλια διανομής έκανε την εταιρία πιο εξαγωγική. Με αργά αλλά σταθερά βήματα ξεκίνησε την εξαγωγική της δραστηριότητα στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή (πιστοποιημένη κατά Halal), την Αμερική και τον Καναδά και με μεγάλη επιτυχία.

Milestones

Οι σημαντικότεροι σταθμοί της Ροδούλας

  • Το 2003 δημιουργήθηκε το πρώτο εργοστάσιο παράγωγής ποιοτικών προϊόντων ζύμης στους Αχαρναί, με τα οποία καθιερωθήκαν στην premium αγορά δημιουργώντας signature προϊόντα. Τα επόμενα χρόνια μεγάλη βάση δόθηκε στην ανάπτυξη των εγκαταστάσεων, σε νέες τεχνολογίες και στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών και την επέκταση του δικτύου διανομής.

  • Το 2007 έγινε μια τεράστια επένδυση για να κατασκευαστεί η πρώτη αυτόματη γραμμή γεμίσματος προϊόντων ζύμης,

  • Το 2009 και έχοντας πλέον βάλει τις βάσεις και έχοντας πλέον εδραιωθεί στην αγορά των προϊόντων ζύμης η εταιρία στρατηγικά δημιουργεί στην Θεσσαλονίκη το 1ο υποκατάστημα μαζί με κέντρο διανομής για να τροφοδοτήσει την συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά της βορείου Ελλάδος.

  • Βλέποντας το 2012 το μεγάλο κενό στην αγορά του ποιοτικού γλυκού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και την ευκαιρία με την απενεχοποίηση υπερψυγμένων προϊόντων ξεκίνησε η υλοποίησή της νέας επένδυσης, στην γλυκιά πλευρά της ΡΟΔΟΥΛΑ.

  • Το 2016 κάνει τα πρώτα βήματα στην Αμερική και τον Καναδά στο κομμάτι του food service. Μεγάλη ώθηση σε αυτό έδωσε η ερευνά που πραγματοποίησε η εταιρία το 2015 με το Αμερικάνικο Πανεπιστήμιου του Rutgers(Food Innovation Center), οπού δημιούργησε τις βάσεις για την στρατηγική επέκταση της εταιρίας στις ΗΠΑ.

  • Το πρώτο Βραβείο Ανώτερης Ποιότητας και γεύσης ήρθε το 2017 και σήμερα έχει κατακτήσει 16 παγκόσμιες διάκρισης σε Ευρώπη Το 2017 ξεκινάει στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλα supermarket στη στην Ελλάδα και το Εξωτερικό.

  • Το 2018 πρωτοπορεί στην αγορά και λανσάρει στο supermarket συσκευασμένα υπερψυγμένα γλυκά με τεράστια επιτυχία.

  • Η εταιρία το 2019 κερδίζει Βραβείο Καινοτομίας και κατατάσσεται στα future food trends στην Αμερική για το προϊόν Vegan Πατσαβουρόπιτα!

  • Δημιούργησε νέα κατηγόρια με τα mini πατσαβουροπιτάκια σε 3 απίθανες γεύσεις .

  • Δημιουργήθηκε η νέα σειρά προϊόντων Μπουρέκι με την καινοτομία στο φύλλο που είναι φτιαγμένο με μέλι.

  • Η εταιρία πιστοποιήθηκε με το SMETA ethics program και αναβαθμισε τις εγκαταστάσεις της προσθέτοντας 5000τμ

  • Δημιουγρήσαμε νέα κατηγορία με τις Ηπειρωτικές πίτες και πιτάκια και νεα γλυκά American Dream για το supermaket

Και συνεχίζουμε…

Φιλοσοφία

Καινοτομία, Ποιότητα, Ειλικρίνεια, Εμπιστοσύνη και Εξέλιξη.

Οι αξίες μας

Η εταιρία ΡΟΔΟΥΛΑ μετράει 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας στο χώρο του τρόφιμου με βασικές αξίες στις οποίες είναι στηριγμένη η εταιρική κουλτούρα και η στρατηγική της όλα αυτά τα χρόνια: Οικογένεια, Παράδοση, Γνώση, Σεβασμός, Ομαδικότητα, Δημιουργία.

 

Στόχος + Όραμα

Να καθιερωθεί η ΡΟΔΟΥΛΑ ως η καλύτερη ελληνική και πρωτοποριακή εταιρία προϊόντων ζύμης & γλυκών με βάση τα διεθνή πρότυπα, ποιότητας παρέχοντας προϊόντα υψηλής ποιοτικής αξίας και γεύσης.

Να έχουν τα προϊόντα της Ροδούλα παγκόσμια εμβέλεια και να γίνουν γνωστά για την υψηλή ποιότητα και την λαχταριστή γεύση τους.